Friday, October 17, 2008

Hari Raya 2008


October 3rd 2008

1st skali aku mewakili warga kolejian kita yg aku jumpa ingin mengucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua. :)

Boleh la ndiat gamba2 raya yg aku ada...sapa yg ada gamba gk, plz plz plz send ke aku a.s.a.p sak pat share semua..tq!!

Lepas berentam makan mi belacan @ umah Effy

Batalion Muhaimin dan teman2 wanitanya..

Komen tuan punya gambar (muhaimin) ... Kedak apa la gamba tok...


Pengurus Pasukan Futsal Wanita Kolej (Iqliema Benitez) n Striker Utama (Ilyana Ronaldo)

Laksa Penang Muhaimean!!

Asharin tdo d umah muhaimin

Buku yang boleh menidurkan ashahrin

Umah Farhana

4th October

Umah Ipah...ada indah ustaz muhaimin maca doa amik gamba

Umah Morshidi (penutup rasmi jalan raya)

:)

Line up Jalan Raya Rami2 2008

MrAmatt-Morshidi-Zai-Muhaimin-Asharin-Nabel-Pejul-Kerel
Iq-DekYa-Ipah-Wiwi-Naz-DSM-Kamalia-Farhana-Semah-Deedee-Sapot


Antara Umah Yang Dipegi

-Zay-Muhaimin-zuliza-Kerel-Atica-Effy-Wiwi-Ipah-Ille-Fakhriah-Farhana-Semah-DSM-Kamalia-Sapot-Astella-DeqYa-Iqliema-Morshidi-Amat-

2 comments:

PurposelyMe said...

Ku rasa aku org pertama komen post tok... buat pertama kali dr saat klahiran aku side effect nangga gamba aku pun bgamba... ngan miak kolej lain.... hahahaha :p

iqliema said...

ieyyeeaaaarrrr... pa ta min ya... lucu na title blog tok!